Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Rehabilitació. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Rehabilitació. Mostrar tots els missatges

dilluns, 12 d’abril del 2010

Més manteniment a Jericó

Algunes fotografíes més de l'evolució de les obres del local:

dimarts, 23 de març del 2010

Manteniment a Jericó

El secretari de comunicació de la PGFTU de Jericó, l'Ali Santrisi, ens envia algunes fotografíes dels primers treballs de rehabilitació de l'edifici.