Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Vídeo. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Vídeo. Mostrar tots els missatges
dimecres, 5 de maig del 2010
Inauguració del Centre de Formació Ocupacional de la PGFTU de Jericó
Inauguració del Centre de Formació Ocupacional de la PGFTU de Jericó i celebració del Primer de Maig del sindicat, amb l'assistència del Governador del districte de Jericó i de la Vall del Jordà, de l'alcalde de Jericó i del secretari general de la PGFTU a Jericó.
Font: Notícies de la Televisió Palestina
Etiquetes de comentaris:
Activitat 6,
Inauguració Centre,
Primer de Maig,
Vídeo
Subscriure's a:
Missatges (Atom)